måndag 3 augusti 2009

1:a dan...

Så då är man tillbaka på jobbet efter 4 veckors semester :) Men det känns bra, jag älskar ju mitt jobb!! Å sen har jag ju faktiskt en vecka ledigt igen efter den här veckan! Så det är inge synd om mig ;)

Idag skulle ju jorden komma och jag hade tagit hit både Mimmi, Erik och mamma + att Lars tränade tidigt.. men det kom inga lastbilar! Måste ringa och kolla om han kommer imorgon då?!! Vi grillade iallafall hamburgare med strips, satt i solen och surrade.. så det gick ingen nöd på oss :)) Förhoppningsvis krattar vi imorgon då!! *ler*

Nu: Lotta på Lisseberg ;)

3 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Här är de oxå slut på semester, både jag och Jocke gick tillbaka till jobb idag:)
Får se dock hur länge jag jobbar, inte sååå länge kvar nu:)

Ha en skön kväll
Kram

Lotta sa...

åhh gumman!!!har det gått bra ida?hoppas det blir finväder när du blir ledig så kan vi åka och bada med lilla dodisen!;=)kraaaam!

Linda sa...

Jossan: Jaa just de :) Nu är det jobb dax igen.. men jag förstår om du inte ska jobba så länge till :) Själv har jag fått till sista okt så jag hoppas att jag kan jobba så länge.. är ju även på småbarn så man får väl se :)

Lotta: SWEETIE!!! ;) Bara bra idag!! Såg Pias mess och du var väl med förstår jag :) nästa vecka då är vi mä!!

Kraaaam sötisar!!