måndag 24 augusti 2009

Kesella/Kvarg

Idag slutade jag klockan tre, och mellan dess och klockan sex så hade jag nog varit på toaletten 5-6 gånger iallfall :)) Gick på toa precis innan vi åkte till Lidhl och handlade!! Skulle vara duktig och köpa kvarg där, eftersom vi gör av med iallfall tre kesella per dag.. å det blir lite dyrt i längden.. Här får man dubbelt så mycket kvarg till samma pris!! :)) Men tror ni att det fanns någon?!! Nix.. kommer imorgon!! Meeeen..... *tokig*



Fick ju så lov att åka på ica ändå då... Men eftersom det trycker på min lilla blåsa så fick vi mellan landa på ego!! Helt sjukt.. det gick bara inte *asgarvar* Jag hade ju säkert hållt mig i en halvtimme iallafall ;)

Goo kväll!!

8 kommentarer:

Suzanne sa...

Nämen, vad använder man sånt där till? Vad är det för nåt?

Kram

Miss E sa...

Japp...billigare helt klart ;-) ...byggarsundsvall har bunkrat upp *fniss*!

*puuuss på lilla magen*

Jossan-Wellness by me! sa...

hi hi, vet hur de känns:O)

Godmorgon förresten.
Hoppas du får en fiiiin dag.

Kramen

Elaine sa...

Blä.. haha :D Ordet kvarg t.o.m låter äckligt! ;)

Kul att du vill komma på tjejfika! Jag ska klura ett datum o se att så många som möjligt kan då!

Då bjuds det inge kvarg dock.. :)
KRAM!

Åsa sa...

Ja visst är det bra! Billigt billigt ;)

Hoppas att det är bra med dig och mini.

Kram

Linda sa...

Suzanne: Hihi.. sötis ;) Det är ett bra kvälls/mellanmål med bara rent protein :)) Vi blandar det med funlight eller med yoggie och tillsätter nötter, solroskärnor mm..

Miss E: Jaa men jag fick ju inga, är det du som har köpt upp alla ;)

Jossan: Jaa ibland känns det helt sjukt det här :) Handlar varenda dag i princip :))

Elaine: Haha.. jaa kvarg låter inte så gott, men det är de, jag lovar :)) Jag kommer gärna på fika :)) åhh så gott det ska bli!!

Åsa: Jag och mini mår jättebra!! Tack :))

Kraaam på er...

Anonym sa...

Jag har aldrig handlat på lidl, och kommer aldrig att handla där eller!

Deras personalpolitik är stenåldern!!

Linda sa...

Anonym: Oj då.... jaa man gör som man vill, det är ett fritt land :))