söndag 30 augusti 2009

Sköna söndag..

Idag på förmiddan åkte jag och Leon till Lina och Vilgot :)) Vi lekte lite ute i lekparken innan vi gick in och åt lite lunch.. köttförssås och spagetti :)) endast min 4:e gång denna vecka *haha* Tur att man älskar den maträtten ;) Sen surrade vi i massor meddans barnen lekte så fint!!



På eftermiddan åkte jag och hämtade upp Fia & Hugo för en färd till Ikea :)) Där shoppade jag en ny rosa lampa till köket och massor med ljus!!! Så nu kan det bli dom där mörka kvällarna, det går bra :))
Nu: räkningarna... Bläääää....

3 kommentarer:

Suzanne sa...

Åh vad roligt att se kort på Vilgot o Lina =) Vilgot har blivit så stor sen sist jag såg honom!!

Du gumman, skulle du kunna hjälpa mig med en sak tror du? Lägga upp ett litet träningsprogram åt mig... Vill förbättra konditionen, gärna förbränna lite och även bygga lite. Men inget i gymmet än så länge, för då måste jag ha med mig någon för att tycka det är roligt ;-)

KRAM Suz

Suzanne sa...

Ja, en fika nån kväll låter jättemysigt!
Säg bara till när du kan =)

Kram

Linda sa...

Suzanne: Tjoho!!!! :)) Visst har han blivit stor!! Har ju även börjat på dagis nu :))

Jaa det klart vi ska fika :)) Jobbar ju sena kvällar den här veckan, men kanske torsdag, vid sju tiden :)) Vi kan väl pejla läget!!

Kraaaam