torsdag 6 augusti 2009

Gräs..

Idag var dagen D för att så gräs :)) så var det bara!! Lars skjutsade ner Leon till farmor vid ett tiden så då började han med krattningen... Jag slutade kl tre och skulle självklart oxå bara hem och börja med samma sak.. det var bara det att jag hade så djävla ont i huvudet.. det bara sprängde och såklart så hade jag inga tabletter under hela dagen.. Nu proppade jag i mig alvedon iallafall och la mig på soffan ett tag :) Lillebror kom upp och dom fortsatte att vända upp jorden!

Vi bestämde att jag skulle åka och handla och göra mat istället, sagt och gjort!! Grillat idag igen och killarna fick såklart bira ;) Vid åtta tiden släppte då äntligen mitt pannknack och jag kunde hjälpa till jag oxå!! Vid tiotiden ikväll var vi klara och det kändes ju så bra!!! Lars och Erik var verkligen dom bästa!!! Nu har vi snart en grön och fin gräsmatta!!! Whiiihooo....

Inga kommentarer: