söndag 23 augusti 2009

Sovmorgon..

Idag blev det sovmorgon igen då Leon vaknade halv tio!! Hihi.. Joo men det var ju för han la sig ju så sent igår.. halv elva var vi hemma så älsklingen var väldans trött!! :)) Leon hade ju feber igår och idag likaså.. inte så mycket kanske men 38,6 på förmiddan.. och inget nu på kvällen! Han blir hemma imorgon med Lars iallafall!!

Eftersom Leon var hängig på förmiddan var vi bara hemma och myste i soffan :) Bra för mig oxå då jag hade lite ont i huvudet! Sen var det middag hos farmor och farfar :)) Älgskav och ris med vitkålssallad!! Åhh va gott det var :) Glass och jordgubbar till dessert! Lovely :))

Nu sover nog Leon, Lars är och handlar och jag ska fixa lite här hemma :)) Sen blir det soffan med lite gotta, ovanligt?!! Nää... ;)

2 kommentarer:

Suzanne sa...

Hej gumman!
HOPPAS att Leon mår bättre nu!!

Du, vilka pass kör du på Ego denna vecka? Tänkte om jag kanske hade kunnat pricka in ett av dina för lite träning?! =)

Kram

Linda sa...

Tjoohopp!! Jaa som du vet så har jag ju inget pass.. men ni har ju varit duktiga och bokat in fredan, duktiga!!! :))

Kraaam