onsdag 12 augusti 2009

Småland...

Idag när jag vaknade hade jag sjuk träningsvärk i hela kroppen!! Det var ju 4 veckor sedan jag instruerade i pump, eftersom jag har haft semester, och det kändes kan jag lungt påstå :)) Idag var det dax igen för ett lunchpass denna gång... :) bara att köra på när man ändå är på G ;)



Vid fyra tiden mötte Leon och jag upp Jossan och Melker utanför Ikea :)) Det skulle bli barnens första gång på småland, ni vet där man kan lämna in barnen meddans man strosar själv på Ikea!! Men vilket projekt ;) Leon var helt med på att ta på sig sockar, få en lapp på tröjan och så en stämpel på handen, Melker däremot vägrade ta på sig sockorna *haha* Så Leon fick gå in själv meddans vi trulade på med Melker... När vi väl fått på han på fötterna så vinkade vi hej då till killarna, å då började Leon gråta :)) Tillslut kom vi iväg och väntade bara på det där telefonsamtalet.. mycket riktigt, efter 40 min ringde det till mig.... Joo sa hon: Leon är lite ledsen och Melker har tagit av sig sockarna!!! Haha... jaa det var bara att gå direkt och hämta skrotungarna våra! :)) När vi kom så var Leon som vanligt och lekte igen men Melker ville gärna gå till sin mamma :) Nu har dom fått provat och jag tror säkert att det går ännu bättre nästa gång!!



Knäppte genom glasrutan, därav den dåliga bilden...

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Fin du är!!!

Ta hand om dig och lillmagen:O)
Kram

Linda sa...

Jossan: Du gör en alltid så glad!! Tack :)) Hoppas ni mår bra oxå...

Kramis

Miss E sa...

Hahaha....ja barn ;-)

Linda sa...

Miss E: Jaa visst är dom underbara!! *ler* De vet ju du!!

Kraaam