lördag 29 augusti 2009

Helg..

Imorse ringde Jerry och frågade om vi inte skulle ses :) Jossan var i Stockholm och förlustade sig ;) Självklart ville vi det!! Vi möttes på Norra och barnen lekte av sig lite.. avslutade med lite lunch uppe i stugan!



Sen åkte vi direkt till Birsta och köpte lite bark till mig :)) å sen till Ica Maxi!! Det finns ju ett lekrum på ica så vi provade och lämna Leon där :)) å han var överlycklig och ville inte åka hem efter att vi hade handlat klart! Perfekt tyckte vi och nu kommer vi inte att handla på nån annan affär ;) Till middag blev det grillat och nu ser vi på Sagan om dom två tornen!! Myys lördag barra ;)

7 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Bark??!!

Suz sa...

Jag funderar på norra idag. Men själv m 2 barn...nja jag vet inte...

Linda sa...

Kakan: Haha.. jaa kanske inte direkt till mig, men till slänten :))

Suz: Åhh va synd att jag redan har planerat med Lina :) annars hade jag å Leon åkt och vi kunde hjälpas åt :) Mycket lättare när man är två :))

Kraaaam på er..

Fia sa...

Jag vill gärna följa till IKEA menn jag har ingen bil... Då måste vi åka me dig? :)

Linda sa...

Fia: Jaa det gick ju bra de :)) Hoppas ni får det underbart i Götet nudå :)) *kramis*

Petra sa...

Underbara bilder :-D
Så söta!

Linda sa...

Petra: Jaa visst är dom, små trollen :))