söndag 9 augusti 2009

Natten..

Jaa hur gick det nudå med nattningen?!!! Så himla bra!! Å jag är så stolt över min son :)) När vi var nere och duschade så frågade han, som han alltid gör: Mamma.. jag äta välling och få mina tuttar?!! Å jag svarade bara att tuttarna hängde vi ju i trädet idag, kommer du ihåg?! Jaa visst ja.. svarade han :) Sen var rutinerna helt som dom brukar utan en enda fråga om tutten!! Å han somnade sött själv.. hela natten gick bra och även nu på morgonen!!! Åhh va jag känner mig stolt!! :)) Min stora kille!!

3 kommentarer:

Miss E sa...

Ja det där skötte ni bra :-) å Leon är den bästa ;-)

P&K

vera sa...

Men ojj! duktiga ni är o Leon med!!!;)

Linda sa...

Miss E: Yes :)) mycket bra av oss alla!!! Hoppas kvällen blir myys!

Vera: Jaa det säger jag oxå!! Känner oss väldigt duktiga :))

Kramisar!!