söndag 9 augusti 2009

Drakbåtsfestivalen...

Igår kväll efter jag lagt Leon så åkte jag ner till Drakbåtsfestivalen, Lars var redan därnere så vi möttes där :) Vi var bara ner några timmar och minglade lite *ler* Satt med Lars syster Catrin och Mats hela kvällen och det var ju spännande ;)



Idag åkte vi till Marmen, men på en ny strand för mig :) Jättefin.. med en liten kiosk och toaletter, perfekt för mig just nu ;) Det var underbart väder idag och vattnet var faktiskt helt ok, 22 grader!! Fia och Hugo var oxå med och det var på tiden :)) Söta söta unge bara sov.. nästan hela tiden :)



Nu blire filmtajm :)) å snarra såklart!!

5 kommentarer:

Fia sa...

Jaaa det var på tiden! :D ♥

Suzanne sa...

Å nej Linda...säg inte att ni var på Öhn idag? Vi var ju där igår men valde ju Vigge idag!!

Annars, fina bilder som vanligt! Du är en HOT mama ;-)

Stor kram

Linda sa...

Fia: Jaaa äntligen!!! Imorgon oxå då kanske ;)

Suzanne: Jaa men jag läste ju det på din blogg sen när jag kom hem... och tänkte att vi nog måste ha varit på Öhn?!! Visste inte ens vad det hette *hihi* Men bra tyckte jag att de va :)) kanske ska prova Vigge nån dag då oxå!!

Kraaaam

Jossan-Wellness by me! sa...

Godmorgon

Ja, håller med, toa är ett måste, ha ha.

Kram

Linda sa...

Jossan: Jaa visst äre så nu :)) herregud.. hela tiden trycker det på!! Hoppas du fick en bra måndag!

Kraaaam