torsdag 20 augusti 2009

Natten...

Ååååå natten till idag var ingen höjdare!! Hade jätteont i magen.. Kändes precis som jag var tokkissnödig så det sprängde i hela magen.. var på toa men kunde sen inte sova.. å absolut inte på sidan... Jag blev inte jätte orolig eftersom jag kände bebben "knöla" på därinne hela tiden.. men ändå! Jag drack ju väldigt mycket vatten hos Anna, så förhoppningvis var det därför.. Hoppas på en bättre natt i natt... :))



Idag har vi börjat på våran slänt... inte klar, men en bit på väg iallafall :))

Sov gott!!

11 kommentarer:

Fia sa...

Å nej lilla gumman ;/ inte bra! Hoppas du får sova inatt då.....

Å slänten ser ju fiiiiin ut! :D

Helene Taflin sa...

Hoppas du får sova inatt!!

Jossan-Wellness by me! sa...

Hur mår du idag???

Hoppas du mår bra och har fått sova gott.

Ta hand om dig och ha en fin fredag.

Åsa sa...

Sova bör man annars dör man ?! Hua, det är jobbogt med för lite sömn, hoppas du får ladda batterierna i natt då!

Slänten kommer bli toppenfin! Gud vad kul att få börja plantera och göra fint i trädgården :)

Vera sa...

Men uscha vännen=/ hoppas du är piggare idag?! va fint ni verkar få i slänten!!!:)trevlig helg på er! stor kram:)

Miss E sa...

Hmmm....ja rädd om lilla magen!!

Slänten kommer bli tokbra tror jag!:-D Ses i morgon....kanske bebbe glad av lite gofika på stan ;-)

*kramizar*

marie sa...

Hoppas du fått sova bättre!
nu har jag iaf äntligen fått till en ny dator :) förstå vad nöjd jag är nu! kram

Linda sa...

Flickor: Tack söta ni :)) Å jag sov mycket bättre inatt!! Var dock uppe två gånger denna natt, men bättre det än att hålla sig.. :) å få ont i magen!

Slänten är på G och det känns jättebra!! Lite bark och lampor så blir det kanon :))

PUSS på er..

viktoria sa...

Jamen visst är jag duktig? . Vikkan är på G!

Yesyes, självklart ses vi på söndag ;) MYYS!

Kraam och pussa lillen från mig!

Jossan sa...

...men va fint de blivit! Du kan ju det där ;)Hörs nåt...KRAMEN

Linda sa...

Vikkan: Haha.. jaaa vi får väl se hur länge det håller i sig, eller hur?!! ;) På söndag är du och jag :))

Jossan: Jamen ganska duktig va?!! :)) För att vara min första rabatt så ;) Vi hörs snart!!

Kraaaam