tisdag 24 november 2009

2:a sprutan..

Jaa idag var det Leon´s tur att ta den andra sprutan... Sådär gick det väl ;) han blir helt skräckslagen bara han ser sprutan.. men men det går ju över fort! Sen åkte vi ut på Toy´s´rus och han fick välja en leksak :) Tro´t eller ej... men han valde en robot som var nersatt från 159:- till 40:- VAAA??!! En rabatt på 119:- Okej det gick bra :)) Lunchen åt vi sedan på Ikea!! Myys bara! Å Lennox skötte sig exemplariskt *hihi* sov hela tiden...



Min pluttis ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

*L* vilken gopropp *L* Tänkte komma och hälsa på nåt nu när man inte är förkyld längre, får väl ringa och se vilken dag som passar

Kram

Helen

Fia sa...

Åhh va söt han är då! :D hihi....

Ikväll ses vi hjärtat!

Elin sa...

Men söööötnosen då! :-) Duktiga pojkar du har :-)
*kram*

Miss E sa...

Åååhhh...känns så typiskt att jag skulle bli sjuker å inte få träffa lillprinsen...nu längtar jag ihjäl mig jue ;-)

KRAMEN

Linda sa...

Helen: Jaa nu får du så lov att komma *ler* Men du fick ju en sneak peak idag *hihi*

Fia: Jaaa :)) Å det var himlans mysigt ikväll... *hjärta*

Elin: Hihi... Jaaa jag älskar dom så mycket!!

Miss E: Jaa å vi längtar efter dig!! Ring så fort du blivit frisk, så ska vi kramas!!

Kraaam