söndag 22 november 2009

Lekparken...

Igår var det ju faktiskt lite sol här i Sundsvall!! Så vi tog bilen upp till en lekpark i närheten.. lite för långt tyckte jag för att promma... Leon älskar att vara ute och det tycker jag är superbra!!



Familjen som numera har fyra familjemedlemmar :))



På eftermiddan kom Elin och Andreas förbi och snusade på nytillskottet :)) Efter det gjorde jag hemma gjord pizza, å det var så gott!! Åsså var det premiär för Robinsson!! Härlig kväll med andra ord..

4 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Han är sååååå jäkla söt lillfisen:-) Vilket fint kort på hela gänget också!!

Kram Kakis

Jossan sa...

Men vilken sötis....Undra när jag kan komma å hälsa på??? Mina barn löser just nu bara av varandra i alla förkylningar å magsjuker som finns..Just nu är det Melker som har nån släng av magsjuka;(..Längtar i allafall tills vi ses. Krama dina små från oss...
Stor Kram

Elin sa...

Det var sååååå myssssigt att få komma förbi :-) Ni har verkligen lyckats med båda era fiina pojkar *kärlek* Hoppas vi ses snart igen ;-) Ha en underbar dag lilla mamman :-) *KRAMAR OM*

Linda sa...

Kakan: Jaaa lilla sötnöten våran!! Blir du sugen?!! ;)

Jossan: Åhh heeje vännen!! Jaa nu var det alldeles för längesen vi sågs... Bara dina barn blir friska så kommer ni va?! På en gång :))

Elin: Jaaa det var jätte mysigt, å Lennox trivdes bra i din famn :)) Idag ska vi på Bvc och kolla till lillen :)

Ha en bra dag mina vänner!! *kramis*