måndag 2 november 2009

Hemma..

Första lediga dagen och det kändes super!! Har både latat mig framför tv´n och städat lite :)) Jag har ju väldigt svårt att BARA vila/slappa en hel dag... utan måste göra lite nyttiga saker oxå!! Idag har jag faktiskt börjat packa väskan till BB.... Wiiieee.. det känns ju så nära då :)) Men jag kommer att hålla er uppdaterade... I promise ;)



Jaa jag vet, väldigt slarviga flätor.. men kolla in färgen.. :) Imorgon ska jag till Mathilda och göra mig snygg!!! Tjohooo.. va skönt det ska bli.. sen känns det som om jag kanske inte har så mycket tid ;) eller vad tror ni :))

9 kommentarer:

Miss E sa...

*Puh* jag hann hem och ingen bebbe ännu ;-) Du, fina flätor jue!! Duktigt! Å passa på att vila meeeeeeeeeeeer ;-P

*puss å kraaaam*

Anonym sa...

Det var också min första lediga dag, eftersom jag gick hem 1 månad tidigare. Det har varit suuuper skönt, men jag har nog inte riktigt fattat det än!!!

Åhh, packa väskan, Jon har tjatat på mig redan nu om att packa väskan, haha... Fast man vet ju aldrig.

Ska du ta en andra omgång av vaccinet, jag vet inte, ska prata med BM i morgon.

Ha det bra!

Kramar

Alexandra

(äntligen har jag lärt mig att jag ska skriva namnet under meddelandet innan jag skickar iväg det, *skratt*)

vera sa...

ja tänkt att nu är det snart dags!!:) åh snygga flätor, jag fattar inte hur du kan fläta själv?jag får inte till mina alls:(stor kram!!!:D

Linda sa...

Miss E: Jaaa såklart :)) De visste vi jue!! Japp jag ska vila upp mig inför vasaloppet som kommer *haha*

Alexandra: Jaa va duktig du är *hihi* med å skriva namn alltså ;) Visst är det skönt att vara hemma, bara göra som man själv känner!!
Jag ska kolla upp vaccinet, men jag tror att det skulle vara nu efter tre veckor, alltså på torsdag för mig då :))

Vera: Jag har tränat och tränat :)) men dessa vart ju faktiskt katastrof.. men jag orkade inte göra om dom :))

Kraaaam

Evan09 sa...

å nu nu NU är det dags att lägga ut en ny bild på nya frissen =D jag är SÅ nyfiken, hihi ;D
kraamar

Linda sa...

Evan: Sådär nu finns bildbevis :))

Anonym sa...

Ja, var till BM igår och hon sa att vi skulle ta vaccinet en andra omgång. Så fredag tar jag nästa, då har det gått 3 v för mig, fick ju så fruktansvärt ont i armen förra gången, fick du också det?? :o)

Vad fin du blev i håret, jag har ialla fall klippt mig, men jag har inga fina slingor som du har :o)))
Jag får väl fixa till mig till våren, hihi...

Urscha, nu börjar man tänka på vad fruktansvärt ont det kommer att göra när man ska föda, ajajaj... och så hör man alla värsting historier också, man ska inte lyssa på sånt, men du vet hur det blir, örorna bara flaxar när man hör ngt om förlossning nu, hihi...

Ha en bra dag!! Jag ska packa idag, en massa porslin, vi ska flytta nästa fredag, så vill börja förbereda. :o))

Stor Kram!

//Alexandra

Linda sa...

Alexandra: Jaa men då ska jag oxå ta en till då :) Kanske på fredag eller måndag blir det för mig, å jaa jag fick tok ont i armen..

Kul å flytta!! Radhus va?! Men vart?? Tänk va roligt att fixa och dona sen då :)) Jag vill oxå.. men allt kostar ju så mycket.. inte kul ;)

Kraaam

Anonym sa...

Ja, det ska bli suuuper kul att flytta, men man vill ju få i ordning innan lill ploppisen kommer, så mycket att fixa, sen vill man ju köpa julklappar och göra det klart, puh!! ;o)

Det är radhus vi ska flytta till, i Johannedal, alldeles bredvid alnöbron, o det är så skönt att allt är renoverat, vi ska fixa till förrådet nere och ha ett litet gym där, ska blir jätte skoj.

Men visst bor ni i hus väl?

Kramis!

//Alexandra