onsdag 18 november 2009

Onsdag...

Natten till idag var super på alla sätt :)) Lennox åt klockan tio igår och sov sedan hela natten till fyra, då det var dax igen.. och sen kom Leon in vid sju tiden, då även Lennox ville ha mat igen :)) Efter amningen gick jag och Leon upp, tittade på tv och åt frukost, bara vi två... jätte mysigt!! Jag skjutsade ner honom på dagis och lämningen gick smärtfritt :))



Jag och mina killar ikväll... Leon är helt inne i tv´n..



Första prommisen, i regnet, ner på dagis :) Leon var superstolt när han visade upp sin lillebror!!



Lillskiten i pyjamas :))

10 kommentarer:

Fia sa...

Kärlek!!!

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på bilderna....

*KRAM*

Caroline sa...

Åhh vad jag längtar efter vår lilleman nu!!! Hur lång tid tar det tills magen blir bra? Har ingen koll på kejsarsnitt. Försöker läsa på om det, ifall vi måste.... Man vet ju aldrig..

Kramar!

♡ Kakan♡ sa...

Å vad härligt!!!!

Elin sa...

Åh vad underbart :-) Ni är såå fina alla 3 :-)
Önskar dig en unerbar dag!

*kramar om*

Linda sa...

Fia: Åhh jag mä :)) Visst är livet underbart!!

Caroline: Jaa jag förstår de, snart så :)) Nä man vet ju aldrig hur det går, så det är nog bra! Det är ju en större risk med snitt, inflammation, blodpropp och som i mitt fall när det blev ett katastrof snitt, så hade jag så djävla ont i kanske två dar iallafall.. kunde ju inte röra mig och fick absolut inte lyft Lennox.. Sen får man inte lyfta tungt 6-8 veckor.. å man kan ha ont i snittet nån/några månader efter... Jag har nu inte ont i snittet, bara lite stel :) Hoppas du får föda "vanligt" iallafall :)) Lycka till!!

Kakan: Jaaa underbart!!! I love it..

Elin: Åhhh tack vännen :)) När kommer ni?!! Ha en bra dag du oxå, å jobba inte ihjäl dig!!

Kraaam...

Jossan-Wellness by me! sa...

Åh så fina små pojkar du har!!
Du är alltid fin oxå såklart!

Härligt med en supernatt, man blir så tacksamma över dessa nätter..är ju liksom inte varje natt, hi hi.

Ha en fin dag
KRAMAR

Elin sa...

Hej igen :-)
Vi har inte velat störa såhär första dagarna, men vi kommer mer gäärna o hälsar på er så snart vi får och det passar er *längtar* Jag kan när som helst nästan! Efter jobbet alltså :-)
*Kramar om*

Maria sa...

Jättefina bilder:)

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Jossan: Tack vännen!!! Nää man får verkligen vara glad över dom timmarna man får :) Inatt var en lika bra natt!!! Yippie...

Elin: Jaa men nu syns vi jue på lördag!! Det blir mys de :))

Maria: Jaa eller hur!! Hoppas du mår bra..