fredag 20 november 2009

Goodmorgon....





13 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag "smälter"... sååå söööööt!


Kram Pernilla

Elin sa...

Men ååååh vad söt...han är ju lik er alla tre på bilderna. På gäsp bilden tycker jag han är lik Leon när han gäspar :-)
*kramis*

Åsa sa...

Å men hej lilla hjärta, å välkommen till världen :) Han är helt ljuvlig Linda! Grattis till er igen!!

♡ Kakan♡ sa...

Han e så söt lille Lennox. Är han lik Leon som bebis eller?

Kram & trevlig helg till er med!!

Jossan-Wellness by me! sa...

SÅ SÖT!!!

Ha en skön fredagkväll tillsammans!
Kramar

Mathilda sa...

hihi är det en liten mini-lars där på första bilden! =)

Martina sa...

Hej tjejen!
Hörde talas om att ni fått en liten till så jag tänkte kika in och gratulera! :)
Ha det så bra och sköt om er!Förhoppningsvis kommer jag springa på er någonting på EGO till jul när jag är hemma i stan igen.

Kram Martina

Suzanne sa...

Åh herregud så söt han är!!
Längtar, längtar, längtar!!

Linda sa...

Pernilla: Hihi... jaaa sötis va?!!

Elin: Jaa jag tycker oxå han är lik Leon när han var liten :) Imorgon får du snusa hur mycket du vill ;)

Åsa: Men tack säger Lennox :)) Å vi är ju världens stoltaste såklart!!

Kakan: Jaa jag tycker ju det, ska lägga ut lite jämnförelsebilder!!

Jossan: Tack detsamma!! Hälsa..

Mathilda: haha... jasså ;) När kommer ni?!! *sakna*

Martina: Men hej tjejen!! Å tack!! Hoppas allt är bra, å vi kanske syns på egan då!!

Suzanne: Jaaaa godisen våran!! Snart kommer ni... vi längtar efter er oxå!!

Trevlig helg på er... *puss*

Anonym sa...

Vilken sötnos!!

//E-L

Anonym sa...

Men gu så sööööt!!! :o))))) Myyyysssssssssssssssssssss!!!

Kram

//Alexandra

Linda sa...

E-L: Jaaa tack.. vi håller med ;)

Alexandra: Hihi.. visst :)) Längtar du efter din lilla?!! Kan bara tänka mig.. sköt om dig!!

Kraaaam

Lottis sa...

åhhhh en till *dodis*;))