fredag 20 november 2009

Prommis..

Äntligen har det slutat regna!!! *peppar peppar* Så idag blev det en prommis för första gången :)) Leon ville såklart oxå åka vagn när han såg Lennox nerbäddad, så det blev till att ta var sin vagn :) Vi gick till Ankeborg för att mata ankorna lite.. sen en sväng förbi ica för att köpa en festis till Leon! Det var en lagom tur att börja med, kände av magen litegrann.. men gick lungt och försiktigt! Bara såå skönt att komma ut!!




På eftermiddan kom min privata sjuksköterska förbi... ;) och tog bort tejpen från såret.. Å det såg jättefint ut, gud så skönt det kändes!! Lovade Flisan att jag ska ta det lungt och inte stressa med träning, men det suger bra i träningstarmen kan jag lova :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken duktig storebror :) ser ju bara lite stolt ut med vagnen, krama på barnen från mig, kommer och hälsar på snart men jag är lite förkyld och hostig nu så jag väntar :)

Ha det bra hela familjen nu

Helen Berglund

Suzanne sa...

Tänkte precis skriva att han såg så stolt ut Leon =)
Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

Vi får hålla oss lugna båda du och jag på varsitt håll framöver.. men rycker här med, på ett positivt sätt*LER*

Kramar

Linda sa...

Helen: Jaa han är den bästa!! Så duktig på att hjälpa till... Kom när du är frisk du, vi saknar dig!!

Suzanne: Jaa han är ju det!! Älskade unge :))

Jossan: Jaa eller hur?!! Men du är ju jätte duktig du!! Jag vill oxå komma igång.. men snart så!!

Kraaam på er..