måndag 9 november 2009

Nätterna..

Jag gruvar mig för att gå och lägga mig på kvällen.. för nätterna är inge roliga längre... Jag måste gå upp iallafall fyra gånger per natt för att kissa och däremellan så har jag jätte ont i magen.. det känns som om kissblåsan är tokfull och det värker i hela magen när jag vänder mig! Imorse lämnade Lars på dagis och jag sov till halv tolv!! Fatta va länge.. med ännu fler kisspauser såklart ;) men kroppen samlar väl på sig sömn nu när den kan :)) NU är det nära...




12 kommentarer:

Åsa sa...

Å när som helst va... Spännande! Längtar tills du visar upp den lille här :) En liten miniLeon ;)

Evan09 sa...

Men gu vilken underbar "liten" mage :D

Jossan-Wellness by me! sa...

Åh vad spännade, gu vad fort de gått!!

Kramar till er

Fia sa...

Nu har jag fixat internet! :D hihi...

Å magen är ljuvligt vacker!!! :D:D:D

Miss E sa...

Finmagen ;-D å ikväll får man kanske mysa med den en sista gång :-))))

*kraaaamiz ses sen!*

Linda sa...

Åsa: Jaa det kan man väl säga :)) 11 dagar kvar idag!! Å jag undrar oxå om han kommer vara lik storebror *hihi*

Evan: Men tack vännen!! Men nu börjar den bli ganska stor va?!! ;)

Jossan: Jaa snart smäller de :) Underbar känsla å vi är laddade!!

Fia: Men vikken duktig!!! :)) Å tack sötis!!

Kraaam på er..

Linda sa...

Miss E: Jaaa det får du :)) Å du har nog säkert rätt tror jag... Kladdis har jag beställt, perfekt va?!! ;)

Kraaam

Suzanne sa...

Fina fina "badbollen" ;-) som jag faktiskt tycker sjunkit bra mkt sen i tisdags!?

Jag längtar massor tills att lillen kommer ut, då ska jag låna den ibland o kramas med både den o 2-barns-mamman!! =)

Stor kram

P.s. Har du sett "The Proposal"? Se den, mysig romantisk komedi. D.s.

♡ Kakan♡ sa...

Ojojoj förstår att du har svårt att sova medd en där kalaskulan;-)

Å jag som trodde det var dags jag....

Men snart så....

Kram kram

Linda sa...

Suzanne: Jaa värsta badbollen har jag ju nu :)) ser ju tok stor ut tycker jag.. Å du/ni får komma hur mycket ni vill och snusa :))

Kakan: Jaaa eller hur?!! ;) Jamen nu då kanske ;) Vi får se hur kvällen utvecklar sig ;)

Kraaaam

Petra sa...

spännande,vilken härlig mage du har kram

Elin sa...

Hihi, vackra magen som nu har släppt ut ett älskat litet pyre ;) Vilken fin bakgrund du har på datorn tänkte jag på ;-)
KRAMAR OM lilla tvåbarnsmamman :)