fredag 13 november 2009

Lennox...

Haha... jag har ju sett att jag har skrivit Leonnox... va?!!! Amningshjärnan är igång ;) Jag menar såklart LENNOX!! *ler* Har väl skrivit Leon för många gånger...

Idag har jag och Lennox bara vilat oss.. han åt några gånger inatt, med 2-4 timmars mellanrum, helt ok :)) Vid halv tio kom min mamma upp för att ta sprutan på mig, blodförtunnande, eftersom jag inte vågar ta den själv.. Och vid två tiden kom mina älsklingar!! Nu har jag precis ätit middag och ska ta en dusch och sen invänta idol :))

Imorgon kl åtta ska barndoktorn kolla en sista gång på Lennox och sedan ska vi åka hem!! Det känns jättebra att komma hem, samtidigt lite pirrigt :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att ni mår bra! :)
Sköt om er!
Kramar!
Anna

Lotta sa...

Åh GRATTIS!! Jättefint namn =)

Anonym sa...

Va bra att ni mår bra! :) Skönt att få åka hem m lillen snart, kan tänka mig att Leon är stolt!
Kram på dig!
Kicki

Linda sa...

Anna: Jaa vi mår bara bra, lite trötta såklart!!

Lotta: Tack!! Jag tycker oxå väldigt mycket om namnet :))

Kicki: Hello sweetie!! Leon är väldigt stolt storebror!! Å vi lyckliga föräldrar!! Vi hörs snart igen..

Kramis