tisdag 3 november 2009

Super nöjd!!

Idag har jag varit hos bästaste Mathilda och gjort mitt hår lite mer höstigt ;) Jag blev super duper nöjd!! Vi slingade utväxten och gjorde partier med mörkt hår under :)) plus en liten klippning!! Ohhhh I love my hair ;)





Sen har vi ju även varit med Leon på Bvc för vaccination.. å det var ju mindre roligt!! Gud va han skrek och kastade sig i Lars famn... Fyy.. lillgubben våran :) Direkt efteråt åkte pappan och Leon till Toy´s´rus för inhandling av valfri leksak, det var han värd!!

22 kommentarer:

Anonym sa...

Men va snyggt håret blev

*L*

Helen

p.s krama på Leon också

Helene Taflin sa...

Skita snyggt!

vera sa...

men shit va snyggt!!! du passar superbra i det nya!!!lilla Leon vad duktig han var, usch det är hemskt med barn och sprutor=/stor kram:)

Fia sa...

Jaaaaa, såå snyggt! :D Å kul me nå nytt!!

Å nu kan lillebror komma! ;) hihi...

Evamarie sa...

Hur snyggt som helst!! Nör man jämför ser man ju att det andra börjar gå mot det gula hållet också, alltid skönt att slippa det. Kan du inte visa/skriva vad du har i bbväskan?

Jossan-Wellness by me! sa...

Gaaahhh , SUPER SNYGG JUE!!
Kom och ta en prom med lillan så jag oxå får fixa till mig vett ja;O)

KRAM Och ta hand om er

Evan09 sa...

Men SHIT VA SNYGGT! Vilken skillnad, hur nice som hellst ;D

Stackars lilla Leon som inte ville ta sprutan, vilken duktig kille.

*kramar*

Suzanne sa...

Jättefint är det verkligen, både på kort och i verkligheten!
Tack för igår gumman!

KRAM

Anonym sa...

Skit snyggt!!! :o))

Kraaam//Alexandra

Pernilla sa...

Meen va snyggt! Du passar ju kanon i 'lite dark' där under ;) Du blir garanterat snyggaste föderskan på förlossningen när den dagen kommer *hihi*

Sköt om dig nu fram till dagen D :)

Kram Pernilla

Anonym sa...

Jättefint blev det! Förstår att du är nöjd. Det är såååå kul att fixa håret o helst när man gör nåt nytt :)

Kraaaam på dig!

Anonym sa...

ja, just! Kanske ska skriva vem jag är oxå, haha! :)
Kicki såklart, mer förvirrad än vanligt ;)

Eva sa...

Gud så snyggt, jag vill oxå fixa mitt :D En fika nått snart kanske, passa på innan lillen kommer? *kram kram*

♡ Kakan♡ sa...

Håller med föregående. Jättesnyggt, Blir sugen på nåt liknande jag med;-) Känns att man som blond bara kör på med samma hela tiden....


Snart är du 2 barns-mamma:-D Iiiiiii vad spännande!

Kram K

Linda sa...

Helen, Helene, Vera, Fia: Tack tjejer!! Känns super bra som sagt!! *hihi* Mathilda är den bästa!!

Evamarie: Jaa det ser ju faktiskt gult ut på kortet :)) Nu är man höstig!! Visst kan jag lägga ut vad som finns i väskan, vet inte om det är så intressant dock.. ;)

Jossan: Jaa kom du bara.. jag är den bästa barnvakten jag ;)

Evan: Jaaa visst blev det bra?!! Snart är det din tur :))

Suzanne: Tack vännen!! Det var jätte mysigt igår, som vanligt med dig :)) Å grattis igen!!!

Linda sa...

Alexandra, Pernilla: Tack tack :))

Kicki: Haha... jamen ju mer du skriver här desto bättre kommer du att bli ;) Säg åt Jenny oxå!!! ;)

Eva: Tack!! Jaa jag är med på en fika såklart!! :) Vi plingas :))

Kakan: Jaa det blir ju lätt så.. sen är det ju alltid svårt att få tillbaka till ljust igen.. men men.. det här gillar jag verkligen!!

Kraaaam

Unknown sa...

Ja vad ska man säga, bra, bra eller BRA hårfärg. Jädrans vad bra det blev.. tjejen, skrev jag att det blev bra?

Kram ;o)

Åsa sa...

Riktigt snyggt! Skitnajs :)

Hannah sa...

Fasen va fint det va. Snygg färg!

Linda sa...

Sussie: Jaa jag fattade det som om du tyckte att det blev BRA :)) Rätt uppfattat eller?!! ;)

Åsa, Hannah: Tack tjejer!! :))

Kraaam

Lotta sa...

super snyggt gumman;))))

Linda sa...

Lotta: Tack sötis :)) Jag är hel nöjd!! *puss puss*