tisdag 9 februari 2010

9/2-10

Idag blev det en softar dag hemma :)) skönt med sådana dagar oxå!! Jag åkte iallafall ner på ego för att smyga lite, 30 min i bra tempo.. efteråt körde jag plankan, en magövning som man kan köra både på tårna eller på knäna.. jag tog såklart det lättaste :) å det kändes som om jag var gravid igen.. kunde liksom inte "hålla emot" med magmusklerna.. Jätte konstig känsla.. Det var första gången jag belastade magen så jag körde bara 3 x 15 sek.. :)) Får fortsätta med övningar som stärker bålstabiliteten och magmusklerna nu!



Ny tröja från Better Bodies :) Tack älskling!!



Ny favorit.. lax med sweet chili sås och hackade cashewnötter.. :))

5 kommentarer:

Fia sa...

Jag ska absolut testa laxen! :D

Jossan-Wellness by me! sa...

Den laxen har jag oxå testat, mycket gott!
Toppen är jätte fin, har en i svart, supersnygg! Passar lika bra till jeans samt till träningsbrallor:)

Hoppas både du och jag får sova bra inatt.

Kramar

Frida sa...

Vad FINA ni är allihopa <3 Jag läser dagligen men är superkass på att lämna avtryck. Ska försöka bättra mej :)
Önskar Er en fin onsdag
Kram Frida

Linda sa...

Fia: Jaa gör det :)) Jag tror du kommer att gilla den!! Ikväll ska vi va med varann *längtar*

Jossan: Jaa jag såg ju att du hade den i svart!!! Men säg vilken topp du inte har ;) När kommer ni till Sundsvall då?!! Var det inte snart :))

Frida: Men tack!! Å va roligt att du läser.. men jag vet själv hur svårt det är med kommentarer :)) Men bloggägaren blir ju väldigt glad när man lämnar ett avtryck!!

Kraaam till er..

Jossan-Wellness by me! sa...

Jo..men jag tror att vi kommer iväg fortast om J får cykla ner och jag och lill tar bilen för att han har vuxit fast på racern tror jag allt;P

Hörru du, de e massor med toppar som inte ja har;) Så de så;)

Kramen