torsdag 11 februari 2010

Status..

Efter mitt inlägg igår så spydde Leon fem gånger.. senaste gången kl två.. Han var verkligen jätte duktig och efter varje gång sa han: tack för att du hjälpte mig mamma :)) Åhh mitt hjärta brister ju då.. självklart skulle jag byta plats med honom om det gick, min älskling!! Sen sov vi till halv sju och då var Leon törstig, han fick kanske 2 dl avslagen cola och det verkade funka, han mådde bra sa han :)) Men sen kom bakslaget och han spydde upp allt igen..

Vid lunch så kom Suzanne hit med vätskeersättning och jag har gett honom fyra teskedar nu inom en halvtimme.. Vi tittade på lite film och sen gick vi ner och duschade och nu ville han ha välling.. Hoppas han får behålla denna vätska nudå!!




Som ni ser så är han ganska så pigg :)) Mycket bilar blire ;)

4 kommentarer:

Evan09 sa...

Men ååå lilla sötfisen. *krya-på kramar*

Linda sa...

Eva: Jaaa sötisen våran!! :)) Börjar bli bättre nu *peppar peppar* Hur går det å va själv då?!

Kraaam

Unknown sa...

Jag håller nu tummarna. Man bara brister och vill hjälpa =) Kjam.

Evan09 sa...

Åh va skönt att det går åt rätt håll :)

Det går sådär, eller det går bra än så länge men jag har ju inte gått och lagt mig än.. är ju lixom lite mörkrädd här av någon konstig anledning. Tur att jag har världens töntigaste "kamphund" som kan skydda mig *fniss*

Kraaamis