måndag 8 februari 2010

Prommis..

På måndagar har Leon fått följa med farmor på öppna förskolan, så även denna dag! Han tycker verkligen det är jätte roligt och säger alltid, jag kommer inte sakna er.. Hihi.. gullis!! Eftersom vädret var lika bra idag så tog jag och Lennox en prommis runt sjön.. gud så skönt det var! Väldigt jobbigt dock, då det inte var så barnvagnsvänligt *ler* Till slut kom jag på den smarta ideen att låna ett av skidspåren till ett par av mina hjul.. då blev det inte lika guppigt för lilleman :)) Nu kommer Leon hem.. vi hörs!!


4 kommentarer:

vera sa...

Ja det har ju varit så sjukt fint väder hela helgen och även idag!=)sidsjön är vackert och riktigt fint att promma runt där,men håller med dig ej barnvagnsvänligt! tyckte det var tillräckligt jobbigt att pulsa runt hela sjön. Kram från vera:D

Linda sa...

Vera: Jaa jag älskar ju den rundan, men idag var det extra jobbigt *ler* Jag var nog ute 1 ½ timme tror jag :))

Kraaam

Anonym sa...

Smart för dig kankse, men tänk på skidåkarna, detta är inte populärt för vi som vill kunna åka skidor i spåren!

Linda sa...

Anonym: Nu måste jag nog förtydliga det hela.. jag lånade alltså "en skida" av ert spår, vilket gör att jag absolut inte gick på spåret om du trodde det.. jag gick fint på sidan, tittade även om mina två hjul på något sätt förstörde era spår.. men icke :) Flyttade mig såklart dom få gånger det kom någon skidåkare :)