torsdag 25 februari 2010

Feberfri....

Jaaaa kan ni fatta?!! ;) Jag tänker inte ens nämna det nå mer, jag håller bara mina tummar!! Idag for vi ut på Ikea, Leon fick leka på småland meddans jag och Lars å Lennox såklart ;) shoppade lite på just IKEA!! Allt vi köpte var till Leons rum.. så kan det gå :)) På kvällen åkte vi ner till Kina och hela tjocka släkten *hihi* Barnen lekte, jag och Jonna läste läxan, vi tittade på Anja, drack kaffe och bara umgicks... MYYS!!



Åsså är jag lessen... först för att jag inte får åka till Stockholm och träffa söta Lotta!!! :)) Jag hade verkligen sätt framemot det, bara få en helg själv jag och Lennox.. Men som ni vet så är det kaos med stort K där nere.. så vi fick avboka biljetterna..

Och sen har jag ont i halsen så jag kan inte träna... Blää jag blir så trött!! Mår mycket bättre när jag får komma iväg och köra lite... då kommer jag oftast hem som en ny människa oxå, fått lite ny energi och fått ladda batterierna :) Men men.. det kommer väl..

3 kommentarer:

vera sa...

Åh va skönt att lillkillen är på bättrningsvägen! mindre kul att höra att din resa blev inställd:( passa på o vila nu gumman så du blir frisk, jag vet man blir rastlös av att inte få träna, jag är precis likadan. Man liksom laddar batterierna och blir gladare av o träna! men hälsan först! trevlig helg på er,kram kram=)

Elin sa...

Vad härligt att han är frisk!!
Vilket datum är det ni åker? Kommer du på L:s 30års fest? Vi måste styra upp någon bra present isf! *kramar*
Ps. Du missar väl inte Andreas i ST och Dagbladet idag ;) *hihi*

Linda sa...

Vera: Jaa jag vilar mig frisk nu.. så himla tråkigt bara!! *ler* Hoppas ni får en mysig helg, å va duktig du är som har kommit igång på bandet, duktig!!

Elin: Vi åker 15 mars, bara 2 veckor kvar, snart!!! Wiiee... Yes, presenten tror vi är klar, jag mailar dig på fc :))

Kraaaam