måndag 22 februari 2010

Trött..

Igår låg jag under täcket och kollade på OS.. å rätt som det var så sov jag.. Jag var så trött!! Sov nog i två timmar, ammade Lennox och gick och la mig i sängen.. sov fram till 05.00 och ammade igen.. somnade om och sov till halv nio :)) Guud så skönt det var!! Leon har inte hostat så mycket inatt heller och Lennox har bara vaknat nån enstaka gång för att han har tappat nappen :) Idag blir det vaccinering för Leon och pappan!! Vi hörs...



Leon 4 dagar... :))

2 kommentarer:

Jossan-Wellness by me! sa...

Åh så liten..såå söt!
Vips så är de stora:) Bara att passa på att mysa på så mycket som de bara går.. plötsligt så tillåter inte att man pussar allt för mycket på dem;)Plötsligt så är de pinsamt, hi hi..

KRAMAR

Linda sa...

Jossan: Jaa man måste verkligen ta vara på tiden :)) Lennox är ju redan 3 ½ månad och jag tyckte nyss han kom till oss :) Hälsa familjen..

kramis