lördag 6 februari 2010

Vitt..

Det var många år sedan det var så här mycket snö, visst?!! Jag kommer ihåg när man var liten, då man byggde grottor i dom höga snövallarna :)) Då var det riktigt mycket snö, precis som nu!!




Efter middan åkte jag ner på egan för att köra ett aerobic pass :)) som deltagare alltså!! Å sen kom Sillen och Mathilda upp och tittade på Let´s dance med oss :) Vi surrade kanske mer än vad vi tittade på tv, för dom åker ju oxå till Thailand samtidigt som vi :) Det blir ju super skoj de!! *längtar*

2 kommentarer:

Evan09 sa...

Om det ändå ska va vinter så föredrar jag faktiskt snö å d i massor :) Jag hade oxå mycke snö när jag va liten å klart dagens barn oxå måste få göra snögrottor som oss! Hoppas allt e bra med er!

Kramar

Linda sa...

Eva: Jaa jag håller med dig, klart barnen ska ha mycket snö!! :)) Jag älskar ju vintern, å idag var det ljuvligt!! Kraaam