måndag 15 februari 2010

Måndag..

BRA: Var på Marias dance aerobic på Helex ikväll :)) Å satan i gatan va roligt det var!!! Ghaaa.. :)) Riktigt dans pass med många roliga kombinationer :)) Jag kände mig lite lost ibland *hihi* snurrade åt fel håll och så ;) men ganska duktig va jag va Kicki ;) Maria var riktigt duktig på att lära ut och musiken var super bra!!

DÅLIGT: Leon är sjuk igen... Åhh älskade lilla vän.. Han har världens hosta och 39 graders feber.. han bara skakade ikväll när han skulle gå och sova.. Jag hoppas han får sova hyffsat i natt iallafall :)) Kunde jag skulle jag vara sjuk istället för honom..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst var det skoj!!!! Hoppas att du kan komma nästa måndag oxå :) O du var hur duktig som helst!
Stackars lilla gubben, hoppas han piggar på sig fort!
Kraaaam/ Kicki

Fia sa...

Mmmm man skulle lätt byta plats med de små liven........ <3

Å skoj me pass! :D

Linda sa...

Kicki: Jaa det var det verkligen :)) Du kunde ju vartenda steg du, jag kollade på dig ;)

Fia: Jaa verkligen :) Inte kul!!

Kraaaam