söndag 7 februari 2010

Bildserie Lars..





5 kommentarer:

Jossan sa...

Men han är ju galen den där din kille! Blír lite rädd;) Kram kram

Suzanne sa...

Haha, måste nästan ha blivit ett vitt ansikte där på slutet va?
DEN bilden måste du ju lägga in extra stort isf ;-)

TACK för att du ringde förut. Kämpade med gråten där ett tag, men det kändes samtidigt skönt att prata om det!

KRAM

♡ Kakan♡ sa...

Härliga bilder!! Jag undrar när bildserien på mamma kommer;-)

Kram Kakan

Åsa N sa...

Haha! Vad han kan! Men min första tanken, som fler, hur slutade bildserien?! På fötter eller magplask? haha

Linda sa...

Jossan: Haha.. jaa han har ju alltid varit lite udda ;)

Suzanne: Hihi... jaa man kan lätt tro det, men han landade på fötterna! Så tyvärr :)) Å självklart bryr jag mig om dig, mycket!!! :))

Kakan: Hmm.. jaa undra vad jag ska hitta på då ;) Jag funderar!! Vi måste ha en date snart, lunch på torsdag kanske?!!

Åsa: Jooråsatt, min kille är värsta athleten ;) Kan allt!! ;)

Kraaaam