torsdag 4 februari 2010

Indoor walking..

Idag har jag varit på mitt första Indoor walking pass på Helex :)) Självklart med söta Pia penntroll som instruktör!! Jag tyckte faktiskt det var jätte skoj :) å jobbigt, svetten lackade och jag var salig över att få köra ett pass igen!!! Vilken känsla :))



Efter passet hämtade jag Lennox för att åka upp till Maria och Magnus och deras nybyggda hus :) Åhh va fint det var, allt nytt och så snyggt inrett!!



Ann var ju oxå med och vi surrade och skrattade hela kvällen :))



Pajen i fokus, eftersom en viss dam inte vill vara med på kort!! ;) Å jaa jag tog en bit... den var ju bara så god, kunde inte motstå frestelsen... :)

4 kommentarer:

Maria sa...

Det var så trevligt att ni kom på besök:) och att man fick snusa på lillen lite:) det måste vi göra om...Kraam! /Maria

Fia sa...

Mys!

Jag trodde aldrig du skulle uppdatera! :P

DU, nu har jag beställt från DALBLADS - en BAKE PRO till dig! :))

*KRAMAR OM*

Anonym sa...

Vad då! Du hade ju bränt iväg 3 pajer på passet! Jue!! Nu längtar jag till nästa lördag... KRAM Pia

Linda sa...

Maria: Jaa det gör vi gärna igen :)) Du.. när vi kom till korsningen lite längre ner, så hade en volvo fastnat.. men han hade spade och sand i bilen, så till slut kom han loss... tur att vi klarade oss :))

Fia: Jaaa väldans!! Nu vill jag mysa med dig snart!!! Perffa med bake pro, nu ska här lagas mat ;)

Pia: Hihi.. jaa va bra!! Du såg den där söta gubben brevid mig, han såg ju till att jag fick rätt inställningar, jag fick ett papper för å torka svett och tyckte sen att jag körde så hårt för å vara första gången *hihi* Jätte gullig jue ;)

Kraaaam