onsdag 10 februari 2010

Middag...

Ikväll har vi varit uppe i Härnta hos Anna :) å vi blev bjudna på supergod middag!! Tack igen :)) Det var mysigt å få träffa dom igen, det var ju så längesen, å Felicia är ju bara såå söt!! En perfekt kväll hade det varit om inte Lars ringde på vägen hem och berättade att Leon hade spytt ner hela sängen.. Åhh stackars liten... :) Och jag som blir ensam med barnen imorgon eftersom Lars åker till fjällen! Hoppas, hoppas att jag och Lennox klarar oss.. annars blir det kämpigt.. Håll tummarna! Goo natt...


4 kommentarer:

Suzanne sa...

Åh herregud vännen!
Jag håller tummarna både för att Leon SNABBT blir frisk och så att inte du och Lennox blir smittade!

Har du Vätskeersättning hemma?

Om inte, köp det så fort som möjligt. Magen brukar ställa om sig till det bättre mycket fortare om man börjar med det tidigt.
Det finns vätskeersättningsbrustabletter nu med olika smaker. Ida älskar den med apelsinsmak och säger att hon vill ha "saftmedicinen" när hon är sjuk i magsjuka!

KRAM KRAM

Linda sa...

Suzanne: Tack!!! Precis när jag hade skrivit inlägget så spydde Leon igen.. i hinken, men även i min säng.. Lillgubben, han är så duktig ändå!!
Nää jag har ingen vätskeersättning, kanske mamma kan köpa imorgon till oss :)) Jag kanske ringer dig imorgon!!

Kraaaam

Suzanne sa...

Godmorgon gumman!

Hur har natten varit för er?
Hoppas, hoppas att Leon blivit bättre och att ni andra klarat er!

Jag skickar med en länk som visar hur de där Brustabletterna ser ut. Det finns ju olika smaker på dom men vi har bara smakat apelsinen. Godast är det om det är kallt tycker Ida.

http://www.nestlenutrition.se/healthcare/se/Documents/Resorb%20vätskeersättning.pdf

Ja, ring gärna om du vill!

KRAM

Linda sa...

Suzanne: Tusen tack för tabletterna :) Du är guld värd!!

PUSS