onsdag 17 februari 2010

På bättringsvägen...

Jaa vi mår bättre idag!! Tack för alla samtal och sms, ni är så söta!! :)) Jag känner mig bra igen, var super hungrig imorse, så det var ett bra tecken!! Lillen är precis som vanligt igen - en gladskit ;) och Leon är på bättringsvägen.. har fortfarande feber, men runt 38-39 grader.. har bara fått ipren två gånger under hela dagen och han har ätit både lunch och middag!! Så det går åt rätt håll!! :))



Sötisen mår bra idag :))



- Mammma.. jag ville inte ha strössel!!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Skönt att ni börjar krya på er nu! *Kram*

Elin sa...

Vad bra att ni börjar bli bättre! Du med vilket bolag bokade flygbiljetter till Thailand?
kramen!

Linda sa...

Eva: Jaa det känns jätte skönt, nu hoppas jag att det räcker för oss ett tag :))

Elin: Hmm... det var väl flygpoolen tror jag :)) Ska kolla för säkerhets skull!! Blir det nån resa eller?!!

Kraaam